Karkonoska Marka Lokalna (KML), budowana od 2015 r., służy promocji wysokiej jakości produktów lokalnych i usług związanych z naszym regionem. Poprzez ankietę można również poznać nasze produkty i usługi lokalne (jeżeli jeszcze ich nie znacie).
Marka Lokalna to prestiż i wyróżnik regionu, ale wymaga również wsparcia ze strony mieszkańców. Naprawdę mamy produkty, z których możemy być dumni: www.skarbyduchagor.pl. Wspierajcie lokalnych producentów, rzemieślników i artystów, którzy pracują nie tylko dla samych siebie i swoich produktów/usług, ale pracują również na rzecz całego regionu, a niektóre produkty/usługi znane są również poza Karkonoszami.
Wypełnienie ankiety zajmuje tylko 10 min.
Badanie realizowane jest w ramach projektu współpracy „Marki Lokalne Dolnego Śląska – tworzone z pasją” finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.3 „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania”, działanie „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020