Szanowni Państwo,
Dolny Śląsk napisna stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Marszałkowskiego została umieszczona lista kandydatów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego.

Link do Listy kandydatów bip.dolnyslask.pl
Linki do listy kandydatów z naszego subregionu: bip.dolnyslask.pl
Zachęcamy do głosowanie na kandydata z Gminy Podgórzyn, Pana Zdzisława Ratajskiego

Wybory do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego odbędą się w dniach 2.09.2024 - 22.09.2024.

!!!UWAGA!!! PRZYPOMINAMY, ŻE GŁOS ODDANY PRZED WYZNACZONYM TERMINEM, TJ. PRZED 2.09.2024 JEST GŁOSEM NIEWAŻNYM

Formularz głosowania do pobrania pdf [ 32.38 KB ]
Instrukcja wypełnienia formularza głosowania do pobrania pdf [ 273.1 KB ]
lista Kandydatów do pobrania pdf [ 101.47 KB ]

Wypełniony formularz głosowania należy przesłać w jeden z trzech sposobów:

  1. osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
  2. za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
  3. w wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, na platformie ePUAP. Formularz do głosowania na kandydata powinien zostać podpisany podpisem elektronicznym przez głosującą osobę starszą lub w przypadku Podmiotu przez upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu osoby zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego Podmiotu.

O zachowaniu terminu złożenia formularza do głosowania w wersji papierowej decyduje data wpływu do Urzędu.

O zachowaniu terminu złożenia formularza do głosowania w wersji elektronicznej decyduje data wpływu przez e-PUAP na skrzynkę elektroniczną Urzędu.

W sprawach dotyczących wyborów proszę kontaktować się z Kancelarią Sejmiku.

Agnieszka Pasternak – Trzeciak, tel. 71 340 62 24, e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Aleksandra Misztak, tel. 71 340 64 28 e mail; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.